Forum dedicated to collectors of animal toy replicas
 
Toy Animal WikiToy Animal Wiki  HomeHome  Latest Topics  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12

Go down 
+49
arafan
Florian
Bloodrayne
NightLioness
MartinH
Kikimalou
Feuillou
donny ong
widukind
KYT
lucky luke
Sergey
Gregory1007
Bongo
baltimore zoo
Anasta SchwarzeWölfin
sabulia
Geospiza fortis
schleichsammler2008
LukaLeon085
Dutch Bear
Silver Unicornis
scot(t)
Lucas L8
LeeAnn
Ana
Melekh
trevok4
Carola
Bonobo
Deseo
almisi43
jarda
jhudstone
Saarlooswolfhound
Fossa
DinoLord
ken yeo
STORMnl
posttenebraslux
bigboy
Takama
Dinofiel
swordmaster0813
Tupolew Tu-154
JonasV
MARTINLATIN
stargatedalek
SilkySky
53 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuthorMessage
Kikimalou
Admin
Kikimalou


Country/State : Lille, FRANCE
Age : 59
Joined : 2010-04-01
Posts : 20125

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyWed Jan 07, 2015 5:50 am

Yes, welcome on STS forum cheers

It seems you are a Feline lover ? Wink
Back to top Go down
Feuillou

Feuillou


Country/State : France
Age : 22
Joined : 2014-10-22
Posts : 2

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyThu Jan 08, 2015 7:50 pm

Hello! I am a French (yes, I am a foreigner among you), and at our home the translators are not very good... Thus, so you don't mind, I am going to write my opinion in French and I let you translate him, can be that at your home the translators are better :3

Voilà, comme vous l'avez vu, je ne suis pas bonne en anglais et les traducteurs sont horribles chez nous, Français... '-'

Voici mon opinion sur les nouveaux Papos (:

Le tigre rugissant a plutôt l'air beau. L'effet du poil est très réussi. Les bébés aussi mais ils auraient dut enlever l'ancien bébé tigre, il n'est pas beau par rapport aux nouveaux 2015...

L'ours blanc fait trop "plastique" je trouve. C'est dommage, car la position était jolie.

Le loup hurlant ! Je ne l'aime pas du tout ! Il fait encore plus plastique que l'ours... Même le loup hurlant de chez Schleich, qui n'est pas très joli, est plus beau que ce loup Papo.

Le chiot Berger Allemand ! Il a l'air vraiment mignon, dit donc ! Il a une adorable tête... Je n'ai pas l'habitude d'acheter des Papos (je ne possède que 4 Papos, et une centaine de Schleich :3), mais je pense l'acheter (Si je le trouve, car, en France, Papo, qui est pourtant une marque Française, est moins connue que Schleich. Alors, dès qu'il y a des jolis Papos, tout le monde se jette dessus !). Mais ça fait assez bizarre car ils ont gardé l'ancien chien adulte Berger Allemand qui fait encore plus plastique que l'ours et le loup. Selon mon avis, ils auraient d'abord dut changer cet horrible chien. --'

Je n'ai jamais vraiment aimée les chevaux de chez Papo, ils ne sont pas assez réels, trop... Plastique. malgré tout la jument camarguaise est plus jolie que les autres.

Les dinosaures sont assez jolis, dommage qu'ils aient copié sur d'autres figurines.

Pour les autres figurines, comme elles ne m'intéressent pas trop, je ne vais pas donner mon avis sur elles. (:

Bref, bilan: à part le chiot (♥) et le tigre, et aussi la jument, ce n'est pas terrible...
C'est pour ça que je n'ai jamais vraiment apprécié les figurines Papo. Les animaux ont trop un effet plastique, les pattes avants des félins sont souvent tournées vers l'extérieur, et il y a énormément de figurines avec le même moule, ou il y a juste la peinture qui change. Les chevaux, par exemple... A part pour les tigres et tigres blancs, il n'y a pas ça chez Schleich.

Mais je trouve que Papo fait d'énormes progrès au niveau des chiens, comme Schleich en ce moment. Au niveau des félins aussi (mais la panthère des neiges de 2014 était vraiment idéaliste... Horrible position, avec les pattes avant complètement tordues... Surtout qu'elle était un peu disproportionnée, elle était minuscule à côté du lion par exemple), mais ça reste à revoir sur les autres animaux, surtout sur les chevaux. Pour les loups, Papo avait vraiment de l'avance sur Schleich mais ce dernier l'a dépassé avec ce merveilleux loup blanc de 2015 que j'ai déjà acheté (: Je trouve que le loup hurlant Papo est un échec. Pour les reptiles, Papo a toujours été le meilleur.


Ce qui m'a un peu choqué, c'est que plus de la moitié du catalogue concerne le monde magique tel que les animaux mutants, les fées et autres trucs. Peut être que le monde magique a plus de réussite que les animaux sauvages/domestiques ? En tout cas, il perdent pas mal de collectionneurs français. '-'

Voilà, je regrette de ne pas être bilingue et de ne pas pouvoir faire la conversation avec vous. :'( Mais je me suis tout de même inscrite sur ce forum car il y a beaucoup de choses intéressantes. (:
Back to top Go down
Tupolew Tu-154

Tupolew Tu-154


Country/State : Skynet Central
Age : 42
Joined : 2010-11-11
Posts : 1576

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyThu Jan 08, 2015 9:30 pm

When will Papo start to sell their 2015 figurines?

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
Florian

Florian


Country/State : Belgium , Plateau de Herve
Age : 26
Joined : 2013-03-31
Posts : 1936

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyThu Jan 08, 2015 9:45 pm

Feuillou wrote:
Hello! I am a French (yes, I am a foreigner among you), and at our home the translators are not very good... Thus, so you don't mind, I am going to write my opinion in French and I let you translate him, can be that at your home the translators are better :3

Voilà, comme vous l'avez vu, je ne suis pas bonne en anglais et les traducteurs sont horribles chez nous, Français... '-'

Voici mon opinion sur les nouveaux Papos (:

Le tigre rugissant a plutôt l'air beau. L'effet du poil est très réussi. Les bébés aussi mais ils auraient dut enlever l'ancien bébé tigre, il n'est pas beau par rapport aux nouveaux 2015...

L'ours blanc fait trop "plastique" je trouve. C'est dommage, car la position était jolie.

Le loup hurlant ! Je ne l'aime pas du tout ! Il fait encore plus plastique que l'ours... Même le loup hurlant de chez Schleich, qui n'est pas très joli, est plus beau que ce loup Papo.

Le chiot Berger Allemand ! Il a l'air vraiment mignon, dit donc ! Il a une adorable tête... Je n'ai pas l'habitude d'acheter des Papos (je ne possède que 4 Papos, et une centaine de Schleich :3), mais je pense l'acheter (Si je le trouve, car, en France, Papo, qui est pourtant une marque Française, est moins connue que Schleich. Alors, dès qu'il y a des jolis Papos, tout le monde se jette dessus !). Mais ça fait assez bizarre car ils ont gardé l'ancien chien adulte Berger Allemand qui fait encore plus plastique que l'ours et le loup. Selon mon avis, ils auraient d'abord dut changer cet horrible chien. --'

Je n'ai jamais vraiment aimée les chevaux de chez Papo, ils ne sont pas assez réels, trop... Plastique. malgré tout la jument camarguaise est plus jolie que les autres.

Les dinosaures sont assez jolis, dommage qu'ils aient copié sur d'autres figurines.

Pour les autres figurines, comme elles ne m'intéressent pas trop, je ne vais pas donner mon avis sur elles. (:

Bref, bilan: à part le chiot (♥️) et le tigre, et aussi la jument, ce n'est pas terrible...
C'est pour ça que je n'ai jamais vraiment apprécié les figurines Papo. Les animaux ont trop un effet plastique, les pattes avants des félins sont souvent tournées vers l'extérieur, et il y a énormément de figurines avec le même moule, ou il y a juste la peinture qui change. Les chevaux, par exemple... A part pour les tigres et tigres blancs, il n'y a pas ça chez Schleich.

Mais je trouve que Papo fait d'énormes progrès au niveau des chiens, comme Schleich en ce moment. Au niveau des félins aussi (mais la panthère des neiges de 2014 était vraiment idéaliste... Horrible position, avec les pattes avant complètement tordues... Surtout qu'elle était un peu disproportionnée, elle était minuscule à côté du lion par exemple), mais ça reste à revoir sur les autres animaux, surtout sur les chevaux. Pour les loups, Papo avait vraiment de l'avance sur Schleich mais ce dernier l'a dépassé avec ce merveilleux loup blanc de 2015 que j'ai déjà acheté (: Je trouve que le loup hurlant Papo est un échec. Pour les reptiles, Papo a toujours été le meilleur.


Ce qui m'a un peu choqué, c'est que plus de la moitié du catalogue concerne le monde magique tel que les animaux mutants, les fées et autres trucs. Peut être que le monde magique a plus de réussite que les animaux sauvages/domestiques ? En tout cas, il perdent pas mal de collectionneurs français. '-'

Voilà, je regrette de ne pas être bilingue et de ne pas pouvoir faire la conversation avec vous. :'( Mais je me suis tout de même inscrite sur ce forum car il y a beaucoup de choses intéressantes. (:

Moi je suis Belge et je peux faire la conversation si tu veux :)
Je pense que les figurines Papo sont vraiment géniales mais c'est vrai que cette année elles sont moins intéressantes. Cependant, je trouve leurs dinosaures et et leurs félins fantastiques, ainsi que certains animaux qui m'ont beaucoup excité en 2013 car c'étaient beaucoup d'animaux de la jungle (J'adore la tigresse couchée :) ). Ils ont l'art de se répéter au niveau des félins mais je pense que de manière générale la répétition de certaines figurines avec quelques différences de temps à autres est bien et est une valeur sûre auprès des enfants mais pour les vrais collectionneurs de figurines, c'est un peu agaçant. Cependant Papo reste une de mes marques favorites, je me rappellerai toujours quand j'étais plus petit et que j'avais vu les premiers dinosaures de Papo dans leur catalogue en 2005, je m'étais dit que ce changement était dingue en un an, du fait de mettre des dinosaures aussi bien faits alors qu'ils n'avaient que des petits personnages sympas mais un peu ridicules dans leur gamme.
sunny

_________________
My Facebook page : [You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
http://atrlacollectiondeflorian.weebly.com/
Bloodrayne

Bloodrayne


Country/State : Netherlands
Age : 54
Joined : 2012-12-14
Posts : 1718

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyThu Jan 08, 2015 10:32 pm

Oi!
Rien ne va plus.
Ces't la vie.
Pomme frites.
Parapluie.

BOOM! What a Face

_________________
Simone  [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
Florian

Florian


Country/State : Belgium , Plateau de Herve
Age : 26
Joined : 2013-03-31
Posts : 1936

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyThu Jan 08, 2015 10:58 pm

Bloodrayne wrote:
Oi!
Rien ne va plus.
Ces't la vie.
Pomme frites.
Parapluie.

BOOM! What a Face

sunny

Spreek je een beetje Frans ? Ik heb twee uur van Nederlands elke week maar ik vind dat moeilijk voor alleen twee uur per week.
Evenwel, heb ik goede cijfers in over het algemeen :)

Boom Laughing

Zijn mijn zinnen goed? :)

_________________
My Facebook page : [You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
http://atrlacollectiondeflorian.weebly.com/
Kikimalou
Admin
Kikimalou


Country/State : Lille, FRANCE
Age : 59
Joined : 2010-04-01
Posts : 20125

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyThu Jan 08, 2015 11:29 pm

Hello Foreigner Feuillou, welcome, bienvenue, on STS cheers

Here is the translation

Feuillou wrote:
... AS you can see, my English is not very good and the translators are horrible in France.

Here are my opinions on the new Papo

The roaring tiger seems beautiful. The fur is very well done. The babies are fine too but Papo should better retired the ancient cub, he is not as beautiful as the 2015 ones.

The Polar bear is a too "plastic" IMO. It is a shame because the pose is nice.
The howling Wolf! I don't like it at all! He is even more "plastic" than the bear? The Schleich howling wolf which isn't very beautiful is better than the Papo.
The German shepherd pup! It looks very cute! He has an adorable head... I don't have the habit to buy Papo (I only have 4 Papo and one hundred Schleich) but I think I will buy it( If I can find it because in France the French company Papo is less known than Schleich. So sinc ether is some nice Papo, everybody is jump on them!) But it is odd they keep the old German shepherd which is even more "plastic" than the wolf and bear. In my opinion they would better changed this horrible dog.

I never liked a lot Papo horses, they are not enough accurate, too plastic. nevertheless, the Camargue mare is more beautiful than the others.

The dinos are fine, too bad they copied on other models.

For the other figures as I'm not interrested in, I will not give my point!

So, except the pup, the tiger and the mare, It is not great.

That's why I don't like very much the Papo figures. the animals are too plastic like, the forelimb are often turned outside, there is too much figurine from the same moulds or only with a different painting. The horses for example... Except the tigers and white tigers, ther is nothing like this in the schleich range.

But I think Papo is making making progress a lot with dogs, like Schleich for now. With felines too ( but the snow leopard was really unrealistic... Horrible pose and with completely bent forelegs...More than that, it is absolutely disproportionate, she was minuscule near the lion for example ) but they still have to progress on the others, like horses for example. Papo was better than Schleich on wolf, but now it is surpassed by the new fantastic Arctic wolf.( I think the new howling wolf is a failure) For the reptiles Papo was always the best.

What shock me i sthan more than holf of the catalogue is about mythical world, mutants, faeries and other stuff. Maybe the Magical world have more success. Nevertheless they are loosing a lot of French collectors.

I'm sorry I'm not bilingual and I can't converse with you ( But I registerd on STS because there is alot of interesting things here.
(:
Back to top Go down
MartinH

MartinH


Country/State : Czech Republic
Age : 42
Joined : 2010-08-24
Posts : 3144

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyFri Jan 09, 2015 11:30 am

Two pictures from official Papo FB page :)

[You must be registered and logged in to see this image.]

_________________
My webside / my collection / my youtube channel / my facebook / my instagram / my twitter
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
https://www.martinhcollection.cz/
NightLioness
Moderator
NightLioness


Country/State : The Netherlands, Friesland.
Age : 33
Joined : 2013-11-04
Posts : 5065

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyFri Jan 09, 2015 5:37 pm

The frogs.... do the legs seriously bent that way?? It looks very silly IMO XD

_________________
~Karin~
Back to top Go down
Bloodrayne

Bloodrayne


Country/State : Netherlands
Age : 54
Joined : 2012-12-14
Posts : 1718

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyFri Jan 09, 2015 6:24 pm

Florian wrote:
Bloodrayne wrote:
Oi!
Rien ne va plus.
Ces't la vie.
Pomme frites.
Parapluie.

BOOM! What a Face

sunny

Spreek je een beetje Frans ? Ik heb twee uur van Nederlands elke week maar ik vind dat moeilijk voor alleen twee uur per week.
Evenwel, heb ik goede cijfers in over het algemeen :)

Boom Laughing

Zijn mijn zinnen goed? :)

Florian! You keep amazing me! sunny
You get a 9 out of 10 from me for your little Dutch essay!
I speak absolutely no French..... Embarassed  
Merci beaucoup.
Papa fume une pipe.

_________________
Simone  [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
Florian

Florian


Country/State : Belgium , Plateau de Herve
Age : 26
Joined : 2013-03-31
Posts : 1936

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyFri Jan 09, 2015 6:35 pm

Bloodrayne wrote:
Florian wrote:
Bloodrayne wrote:
Oi!
Rien ne va plus.
Ces't la vie.
Pomme frites.
Parapluie.

BOOM! What a Face

sunny

Spreek je een beetje Frans ? Ik heb twee uur van Nederlands elke week maar ik vind dat moeilijk voor alleen twee uur per week.
Evenwel, heb ik goede cijfers in over het algemeen :)

Boom Laughing

Zijn mijn zinnen goed? :)

Florian! You keep amazing me! sunny
You get a 9 out of 10 from me for your little Dutch essay!
I speak absolutely no French..... Embarassed  
Merci beaucoup.
Papa fume une pipe.

Thanks a lot Laughing Don't worry about your French. I have a little bit the impression that you knows some words in French, it's already that :)

_________________
My Facebook page : [You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
http://atrlacollectiondeflorian.weebly.com/
Feuillou

Feuillou


Country/State : France
Age : 22
Joined : 2014-10-22
Posts : 2

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptySat Jan 10, 2015 2:17 am

Thank you, Kikimalou ! (:
I especially look forward to the Papo in real life. Often , the reality is not like the pictures !

Sorry, Translators are bad Sad

Hey, Florian ! Quelqu'un qui parle français :3

EDIT: Ah, sur le site officiel de Papo, j'ai vue le chiot. En regardant de près, on peut voir qu'il a des grosses pattes... Ça fait assez étrange, car petits chiots = petites pattes, non ?
J'ai hâte de le voir en vrai, mais j'ai peur d'être déçue, comme à chaque fois que je veux acheter un papo...

[You must be registered and logged in to see this link.]

Back to top Go down
Juan Andrés

Juan Andrés


Country/State : Spain
Age : 23
Joined : 2013-07-17
Posts : 249

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptySun Jan 11, 2015 9:56 pm

When will the Toy Fair be?Can't wait to see real life pics of the new models.
Back to top Go down
arafan

arafan


Country/State : Brazil
Age : 25
Joined : 2012-11-16
Posts : 2185

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptySun Jan 11, 2015 10:58 pm

The London Toy Fair will beginn on the 20th, the Nuernberg Toy Fair on the 28th. Very Happy So almost a week and we will have more news! cheers

_________________
Bryan [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
Juan Andrés

Juan Andrés


Country/State : Spain
Age : 23
Joined : 2013-07-17
Posts : 249

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyMon Jan 12, 2015 7:05 am

arafan wrote:
The London Toy Fair will beginn on the 20th, the Nuernberg Toy Fair on the 28th. Very Happy So almost a week and we will have more news! cheers
Thank you!Looking forward to that.
Back to top Go down
Juan Andrés

Juan Andrés


Country/State : Spain
Age : 23
Joined : 2013-07-17
Posts : 249

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyMon Jan 26, 2015 9:19 pm

Just so you know,the Papo Tupuxuara will be aprox.8.50 Eur,and the Apatosaurus,23.50
Back to top Go down
Juan Andrés

Juan Andrés


Country/State : Spain
Age : 23
Joined : 2013-07-17
Posts : 249

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyTue Jan 27, 2015 3:34 pm

Tupuxuara is in stock Cool
[You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
Juan Andrés

Juan Andrés


Country/State : Spain
Age : 23
Joined : 2013-07-17
Posts : 249

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptyMon Feb 02, 2015 7:12 am

Apatosaurus also in stock:
[You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
Roger
Admin
Roger


Country/State : Portugal
Age : 49
Joined : 2010-08-20
Posts : 34982

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptySat Aug 01, 2015 12:29 am

That's still a news for 2015, I am sorry I have no better pictures yet but surely our dino fans know how to find them to post here.
There's a special and limited edition to be released in October 2015 with new colors of the Papo "brown" T-Rex and the velociraptor. As it is a limited version, I wanted to share once it will went out of stock in a short time and after it prices start increasing as usual.

I have this printscreen from the fantastic blog of our Brazilian friend Ikessauro! :)

[You must be registered and logged in to see this image.]

_________________
~ Rogério [You must be registered and logged in to see this image.]  [You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
SUSANNE
Admin
SUSANNE


Country/State : Denmark, the peninsula of Djursland.
Age : 71
Joined : 2010-09-30
Posts : 37808

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptySat Aug 01, 2015 7:36 am

WOW ! I hope to get it bounce cheers

Thankyou for this info, dear Roger flower

Do you have any idea where it will be sold  ?

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]   SUSANNE  [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
http://dyr-og-dimser.dk
Roger
Admin
Roger


Country/State : Portugal
Age : 49
Joined : 2010-08-20
Posts : 34982

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptySat Aug 01, 2015 1:02 pm

SUSANNE wrote:
WOW ! I hope to get it bounce cheers

Thankyou for this info, dear Roger  flower

Do you have any idea where it will be sold  ?

I am glad this info is useful for you. Very Happy I don't know yet where to buy it but I'll let you know if I ever find the info. I only know it will be available only in October. But, every year, Papo seems to make a late release and Christophe often finds them locally as you can see in his [You must be registered and logged in to see this link.] topic. Very Happy

It also bring some speculations. Will it later be introduced as a set in 2016 range or is just the end of the line to these very outdated two molds? The logical is the second so, I think it is prudent to get them when possible.
By the way, it is a repaint of the brown T-rex mold that is an update of the first Papo green T-rex mold. Yes, because green and brown are not exactly the exact same mold. Very Happy

_________________
~ Rogério [You must be registered and logged in to see this image.]  [You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
costicuba

costicuba


Country/State : Bulgaria
Age : 42
Joined : 2014-06-14
Posts : 4221

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptySat Aug 01, 2015 1:27 pm

Florian had share an album of photos of Paleo-Nerd in Facebook group for collectors.
We can see more photos of these two repainted models HERE Wink

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.] KOSTA
Back to top Go down
SUSANNE
Admin
SUSANNE


Country/State : Denmark, the peninsula of Djursland.
Age : 71
Joined : 2010-09-30
Posts : 37808

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptySat Aug 01, 2015 2:26 pm

Thankyou for the link, Kosta Very Happy

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]   SUSANNE  [You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
http://dyr-og-dimser.dk
costicuba

costicuba


Country/State : Bulgaria
Age : 42
Joined : 2014-06-14
Posts : 4221

Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 EmptySat Aug 01, 2015 2:49 pm

You are welcome :)

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.] KOSTA
Back to top Go down
Sponsored content





Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12   Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12 - Page 7 Empty

Back to top Go down
 
Papo models for 2015! Complete list page 1, catalogue video on page 7, special edition page 12
Back to top 
Page 7 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Similar topics
-
» Papo 2024 Release, complete list with pictures
» Papo 2023 Releases!, updated with complete list and pictures
» Schleich 2015 retired, complete list
» 2015 Schleich Special Edition Horses...
» DC Comics Comic-Con 2015 Special Edition Harley Quinn

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
STS Forum  :: Animal toy figures reviews and discussions :: Major brands :: Papo-
Jump to: