[You must be registered and logged in to see this image.]Hello,
As a dinosaur enthusiast and more particularly of the Replica-saurus collection from the Schleich brand, I am pleased to inform you that a new website dedicated to this collection has recently opened. It is still under construction, but you will already find a lot of information on the history of this collection and also on each model in the range.
I hope you will enjoy this passionate site and don't hesitate to tell me what you think of it.
[You must be registered and logged in to see this image.] As it is in French, don't hesitate to left click to translate it because I made sure to use a simple vocabulary.
Good visit !
[You must be registered and logged in to see this link.]Bonjour,
En tant que passionné de dinosaures et plus particulièrement de la collection Replica-saurus de la marque Schleich, j'ai le plaisir de vous informer qu'un nouveau site web dédié à cette collection a ouvert depuis peu. Il est encore en construction, mais vous y trouverez déjà de nombreuses informations sur l'histoire de cette collection et aussi sur chaque modèle de la gamme.
J'espère que ce site passionné vous plaira et n'hésitez-pas à me dire ce que vous en pensez.
[You must be registered and logged in to see this image.] Comme c'est en français, n'hésitez pas à faire un clic gauche pour le traduire car j'ai fait en sorte d'utiliser un vocabulaire simple.
Bonne visite !
[You must be registered and logged in to see this link.]